La ruta de los 7 lagos

Des de San Carlos de Bariloche hem llogat un cotxe, el més senzill de tots: un corsa chevrolet de l’any de la catapum per fer la “ruta de los 7 lagos” que surt de Bariloche i arriba fins a San Martin de los Andes, com no, amb 7 llacs i un paisatge preciós en els 40 Km que es fan entre l’anada i la tornada.

Hem tingut la sort de que el sol estava de part nostre en els dos dies de ruta i hem pogut fer picnics a l’aire lliure, just a la vorera dels llacs. Al arribar a San Martin, un poble molt pijo i per tant…molt car, ens vam plantejar: “i si dormíssim al cotxe??”. I com diu la Samantha del programa “21 días” del canal Cuatro: “como no és lo mismo contarlo que vivirlo….hem dormit una nit al cotxe!”.

Aixi que vam desenfundar els sacs de dormir, vam estirar els seients del cotxe al màxim i som-hi! Us direm que vam dormir de conya, millor que en alguns hostals on de vegades tens la mala fortuna de que un paio ronqui com un desesperat… i a més unes “perrillas” que ens hem estalviat.

Però de vegades per molt que facis per estalviar, la mala sort te’n te una de preparada. Aquesta va ser que al tornar al cotxe vam veure que el camí de “ripio” (grava) havia fet de les seves en el Corsa i havia foradat la llum del davant. Total, que ens va costar igual el lloguer del cotxe que la reparació del faro… En fi, dispendis inesperats que de tan en tan toquen pagar com si de taxes es tractessin. Tot i així, la ruta val molt la pena i l’hem gaudit molt.

Des de Bariloche diem adéu a l’Argentina i entrem altra vegada a Xile on farem els nostres últims dies a sud-america. Proper STOP: Xile.

3 Responses to “La ruta de los 7 lagos”

1. 1 tony y mathilde 17 febrer 2010 a les 18:59

Hola

Amb l’ajuda de Google que tracte d’escriure vostè. Jo no sóc dels resultats …
    Esperem que la seva estada a l’Argentina que t’agrada i espero que tot vagi bé a Xile. Nosaltres, que estem a Punta Arenas i tot està bé.
    A bientot, Montpeller i Barcelona.
    PD: En arribar abans que a França, podem dir que el final de Lost.

2. 2 Francesc Dangla 17 febrer 2010 a les 22:00

Ho sabem, gairebé, tot de vosaltres. On sou, on dormiu ( Corsa inclós ) que mengeu, a què dediqueu “el tiempo libre” ( Perales, dixit ) les penalitats que us assalten, les satisfaccions que experimenteu … i així us seguirem, espiant-us per mitjà dels post i fotografies, amb enveja, admiració, i amb el mateix entusiasme que vosaltres soleu transmetre.

Molts petons !!

3. 3 Txell 18 febrer 2010 a les 9:03

enveja sana!!! uns paisatges d’escàndol!