L’illa de Chiloé

De Bariloche (Argentina), vam agafar un bus que ens entrava a Xile per un pas que fa cap a la ciutat de Puerto Montt, una localitat costanera amb poc atractiu. Vam decidir creuar per aquí ja que l’illa de Chiloé està només a un parell d’hores en bus (i uns 20 minuts de ferry dalt del bus), i teníem interès en conèixer aquesta illa, ja que ens havien comentat que era bastant autèntica i a més, té moltes esglèsies que son patrimoni de la humanitat.

L’illa és força gran i vam anar directes a la població de Castro ja que al poblet del costat, Chonchi, feien una festa de gastronomia criolla. La fira ens va encantar. No hi havia masses turistes i tot era menjar casolà fet al moment… Vam menjar salmó a la “parrilla” i uns “choritos” (musclos i petxines). De postre, pastís de pastanaga amb pruna, una pasteta de crema i un té.

Castro no té massa interès, però hem vist algunes cases de colors sobre l’aigua i el mercat del peix, curiós de veure per la quantitat d’eriçons i “choiritos” que tenen. Si més no, a Chiloé hem pogut veure el sol i la pluja gairebé no ha fet acte d’aparició!!! Ja teníem ganes d’una mica menys de fred!!

2 Responses to “L’illa de Chiloé”

1. 1 Anna i Jordi 21 febrer 2010 a les 21:13

EIS!!! vam estar a aquest mateix festival!!! jiji que fort, joder ens feu molta enveja….

2. 2 Carles 22 febrer 2010 a les 23:11

Deu ni dó la ruta gastronomica q us esteu futent eh!! Quan torneu a casa truqueu al sr. Michelin q segur q us dona feina d provadors oficials d menjar pq no vegis quin CV que teniu!!