Pupurri a la costa oest

Des del parc nacional d’Abel Tasman hem començat a baixar per l’oest de la illa sud amb destí final: Milford Sound.

Han sigut varis dies de viatge. Però fer carretera a Nova Zelanda i fer-ho per la costa oest d’aquesta illa no és gens avorrit, ja que et trobes varis fenòmens naturals i uns paisatges brutals. Així que hem estat ben distrets!

Hem vist pedres erosionades pel mar al llarg dels anys i que els neozelandesos anomenen “Pancake Rocks”, perquè els hi recorda a crepes posades una sobre de l’altre…Hem vist glaciars, bonics, però molt menys espectaculars que els que vam veure a Argentina i Xile. Hem vist llacs que semblen miralls i paisatges de tardor dignes de pel·lícula.

A nivell domèstic, ja som tots uns experts en això de portar la casa a sobre. Hem desenvolupat totes les tècniques per rentar plats amb poca aigua, cuinar a l’aire lliure amb un fogonet, sobreviure dutxant-nos només cada 4 dies sense morir en l’intent, etc…però pel que encara no estàvem preparats era per “ fer fora un ratolí de la campervan!”. Si si….nosaltres tampoc ens ho podíem creure quan ens vam despertar a la una de la matinada sentint un sorollet d’algú remenant els cereals d’esmorzar. Així que a mitja nit, sense llum i amb fred vam provar varies vegades de fer-lo fora amb diferents tècniques, però sense final feliç. Així que resignats, vam provar de seguir dormint, cosa que va ser impossible perquè sentíem el ratolí remenar-nos tota la despensa i passejar-se campervan amunt i campervan avall como “Pedro por su casa”.

Al matí següent ens vam trobar amb la bossa de cereals mossegada, una llesca de pa a mig menjar i una galeta rossegada… Vam buidar la campervan però no el vam aconseguir veure. Vam fer sorolls i escarafalls varis per fer-lo fora. No sabíem si havia marxat o no però per si de cas, vam anar directes a comprar una trampa per atrapar ratolins. No n’havíem comprat mai cap i molt menys utilitzat. La mateixa nit la vam posar però suposem que el ratolí ja havia fugit al matí perquè mai més el vam tornar a sentir! Bufff….quin descans!

1 Response to “Pupurri a la costa oest”

1. 1 Francesc Dangla 1 Abril 2010 a les 17:58

Hola parella :
    Si en Tom no se´n sortia, com volíeu vosaltres eliminar en Jerry ?
    Amb el post de l´1 d´abril i posat al dia amb l´anterior, de fotos precioses, recupero el contacte després dels 10 dies voltant per Extremadura, des de Las Hurdes fins a La Manchueca, on també, com vosaltres, he experimentat sensacions del viatge que ha resultat sorprenent en alguns aspectes. Mérida, Trujillo, Cáceres, Guadalupe, Plasencia, Parc Natural de Monfragüe, Reserva Natural de Cornalvo, Tablas de Daimiel, Lagunas de Riudera, Almagro, Valle de Jerte i de Vera i un llarg etcètera d´indrets i poblacions, entre les quals …. Fuentealbilla, la del ” puto-crack ” Iniesta ( Crackòvia ) on hi un bar amb la façana decorada amb imatges seves i simbologia blaugrana ( molt carrincló, tot plegat ) Endavant la Champions !! Partit memorable : Arsenal 2 Barça 2 i l´eliminatòria a decidir-se el dia 6 d´abril al Camp Nou.
    Us seguim amb l´interès de sempre. Petons,