L’altra cara de Vang Vieng

I us preguntareu el perquè d’aquest títol??

Vang Vieng és un dels destins més coneguts pel turisme anglosaxó de borratxera i festa…així que el poble s’ha adaptat als gustos d’aquesta gent creant baretos i discoteques a l’aire lliure on els cubatas es serveixen per galledes i on l’activitat diürna principal consisteix en baixar el riu assegut en un pneumàtic (tubbing) i parar a beure i fer l’animal con si fossis tarzan a cadascun dels xiringus que hi han cada 100 metres del riu.

Tots els restaurants del poble tenen taules tipus chill-out i es passen tot el dia passant capítols de la sèrie Friends…non-stop!!

Naltrus vam optar per una activitat més sana i també més divertida. Vam contractar un tour entre 5 (el Manu, la Maura, naltrus dos i ara també l’Antonio, un noi Nicaragüenc que havíem conegut a Cambodja i retrobat per casualitat en l’autobús cap a Vang Vieng). De bon matí vam fer una petita caminada per veure els budes que hi han en diferents coves i vam visitar una cova d’estalactites molt xula, totalment verge, sense cap mena de llum ni pavimentació artificial. Després ens vam enfundar els banyadors i vam asseure’ns en un pneumàtic per fer tubbing, però dins d’una cova amb aigua. Molt xulo!! Després de dinar vam agafar uns caiacs i vam baixar el riu, fent un parell de parades en els trapezis i tobogans que tenen muntats al riu. En una de les fotos veureu el David fent l’indi!!

N’esperàvem ben poc d’aquest lloc, però ens hem emportat una gran sorpresa, ja que hem vist un dels millors paisatges de Laos fins al moment.

3 Responses to “L’altra cara de Vang Vieng”

1. 1 Laura 5 Juny 2010 a les 11:17

Diversió non-stop!! Us veig molt bé i que ho passeu de conya! Ens alegrem. Un petó

2. 2 Cristina 6 Juny 2010 a les 15:39

Ay quin horror!
    vaig estar a vang vieng fa uns quants anys i no pintaba gairebé el futur pero sincerament no m’imaginava que arribés a akest extrem !!
    de totes formes, grs per recuperar una mica l’esència del lloc.
    salut!

3. 3 Clara y Fernando 7 Juny 2010 a les 1:04

Hola chic@s!!!

Ya vemos que seguís disfrutando a tope! Nosotros hemos tenido que volver a casa (os lo contaremos por e-mail). Nos dais mucha envidia y las fotos nos traen buenisimos recuerdos. Ahora sois nuestros ojos por el sudeste asiático…no dejeis de escribir…necesitamos buestro blog! Nosotros en cuanto podamos acabaremos el nuestro!

Os mandamos el abrazo más grande y os deseamos lo mejor. Que paseis unos días maravillosos y prepararos! Pronto conocereis India! Estamos deseando que llegueis allí.

Un beso muy fuerte desde Donosti!