El primer país en el que ens volem aturar es els Estats Units, on visitarem la ciutat dels gratacels (New York), la dels tramvies (San Francisco) i també la ciutat més artificial de totes: Las Vegas. Visitarem també el parc nacional de Yosemite i el Gran Cañon del Colorado. De les Vegas volarem a Cancún, on iniciarem una ruta en autobusos fins a Mexico DF passant per les zones de Yucatan, Chiapas i Oaxaca. El proper Stop de la ruta serà a Perú, on tenim el propòsit de fer el camí de l’Inca, fent cim a Machu Picchu. A Lima agafarem un vol fins a Natal (Brasil), on iniciarem un recorregut de 4 setmanes per les platges de Brasil. Tot seguit, creuarem la frontera Argentina per Iguazú i passarem uns dies a Buenos Aires. D’aquí volarem a Ushuaia per tal de recórrer la Patagonia xilena-argentina fins a Santiago de Chile. Tot seguit farem una parada a la Polinèsia Francesa per relaxar-nos i agafar forces per després recórrer Nova Zelanda amb una furgoneta des d’Auckland fins a Christchurch. El proper Stop serà Austràlia, on visitarem Sydney, la gran barrera de coral, el desert i el parc nacional de Kakadu. D’Austràlia volarem a Ho Chi Minh, per tal d’iniciar un recorregut per Vietnam, Cambodja i Laos. D’aquí volarem a Katmandú, capital del Nepal i provarem de creuar la frontera xinesa per tal de visitar la ciutat de Lhasa al Tibet i retornar a Katmandú tot fent un recorregut i provant de fer el camp base de l’Everest. Creuarem la frontera de Nepal-India per tal de recórrer el nord de la India. Des de Delhi agafarem un vol que ens portarà fins a Amman, Jordània, que serà l’últim Stop d’aquesta aventura, on tenim la intenció de visitar el Mar Mort i Petra.

Clica Itinerari per veure el recorregut previst.

Anuncis

2 Responses to “Itinerari previst”


  1. 1 Àlex Roca 20 Agost 2009 a les 10:21

    Mira’t això. Et pot interessar…

    http://www.nuevayork.es/jazz-en-nuevayork.htm

  2. 2 Maite Casas 13 Juliol 2010 a les 10:47

    Buenos días David i Anna,

    No sé si te llegará este mensaje porque aunque soy secretaria extravié todos tus datos de contacto …. hasta hoy que he conseguido tu blog. Tardaré unos días en ponerme al día pero creo que estáis haciendo un viaje que marcará el resto de vuestras vidas. He empezado a leer hoy y he tropezado con el desplazamiento en la India y me habéis hecho recordar el que realicé yo hace 10 años. Sigo teniendo cierta nostalgia con la India porque fue un país que me impactó por su pobreza, por sus aromas, por sus leyes políticas, por el rechazo a la mujer etc…. Pero aun así y después de haberlo digerido tengo la certeza que volveré.

    De momento yo ahora mismo estoy preparando mi viaje de verano y este año me embarco en una vivencia que no olvidaré. Nos vamos mi marido y yo junto con mi hija de siete años a China. Solo voy a disfrutar de tres semanas que me dará para ver el noreste. Es decir entraré por Pekin y saldré por Shangai. Es otro de los destino que repitiré porque China da para visitarla durante meses. De momento supongo que me sorprenderá mi hija porque no sé como va a reaccionar ante una cultura, clima, monumentos, formas de vida tan diferentes …. pero llega un momento que dices ahora o no empiezo nunca y a mi marido y a mi nos gusta viajar.

    En fin me ha alegrado saber un poquito de vosotros y cada día iré leyendo un poco de vuestra gran y pequeña aventura. Muchos besos a los dos y por cierto David estás muy guapo y diferente de la época en eat out.

    Un abrazo.

    Maite Casas


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




Un nou projecte:

travel, share, special luggage

CALENDARI

Octubre 2017
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« maig    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

STOPS

VISITES

  • 66,712

%d bloggers like this: